pátek 22. května 2015

Odzvonilo jim, nebo ne?


Už jste to četli,  už jste to viděli.
Letos se nám vrací do kurzu zvonáče, ano je to tak, také jsem tak stejně zůstala koukat.
Pár let zpět jsem si neuměla představit vzít si na sebe  úzké kalhoty, takzvané ¨mrkváče¨ a letošní módní trendy Jaro/Léto se mám opět vrátilo tento typ kalhot do kurzu.
Dobrá proč ne, ale doporučuji vynechat k tomu košile zastrčené do kalhot, jak dnes radí módní stylisté, jelikož na našich krásných barokních postavách to nevypadá úplně nejlépe, každopádně proti GUSTU, víte, jak to je.

 














Už jste to četli a viděli? 
Letos se nám vrací do kurzu kalhoty zvané slangově "zvonáče". Ano věřte nebo ne, je to tak. Také jsem na tuto informaci zůstala koukat.
Pár let zpět jsem si neuměla představit, že bych si na sebe vzala úzké kalhoty, takzvané "mrkváče" , no a dnes je to běžný módní trend. Ale letošní módní trendy na Jaro/Léto nám opět velí: "Vraťte tento typ kalhot do svých šatníků."
Dobrá, proč ne: Ale v tom případě doporučuji vynechat košile zastrčené do kalhot, jak dnes radí módní stylisté, jelikož našim krásným barokním postavám tato kombinace zrovna nelichotí. Každopádně proti GUSTU....., víte, jak to je. 

Tak vám radím, pokud letos do svého šatníku opět po letech zařadíte zvonáče, tak určitě prodlouženou délku a také určitě podpatky, toto vám krásně  opticky prodlouží postavu.
A co k tomu nahoru? Volila bych košilové šaty, šatovky či tuniky s pásky.

Máte je některá ještě doma z let minulých, a nebo budete muset letos doplnit šatník o tento kousek? Já se přiznám, že mě se tento letošní módní trend moc nelíbí a tak zůstanu u klasiky. 

Hezký den. 

zdroj: Pinterest

Žádné komentáře:

Okomentovat