úterý 26. května 2015

Už ne jen na hřiště - TENISKY





Nevím jak pro Vás, ale pro mě je důležité, aby můj outfit byl vždy pohodlný a abych se v něm cítila dobře, proto jsem měla obrovskou radost, když se zhruba před třemi lety, na módní vrchol dostaly tenisky.
 
 Vím, říkáte si, tenisky, vždyť ty už tu jsou odjakživa, ano, ale řadily se především mezi boty na sport a jiné volnočasové aktivity. Ale díky bohu, já co dvakrát nefandím vysokým jehlám, jsem za ně šťastná. Jsou úžasné, jsou trendy a pohodlné, takže ani módní policie nebude mít výtku, pokud v nich vyrazíte do společnosti. Možná si někdo řekne, že baculatým slečnám tenisky nesluší, že jsou hrbaté a rozpláclé. Ale jsme zase u toho, je to věc názoru, mě se naopak tento pohodlný trend líbí, samozřejmě pokud si slečna nevezme sto let staré tenisky od bláta k sukni.

Tak a ptám se, odvážíte se spojit sportovní a elegantní kousky?






květované – Tamaris 899 Kč, tygrované -   F&F 499Kč, květované 2 -  New Yorker 349Kč, Converse – 1739Kč











Žádné komentáře:

Okomentovat