úterý 26. května 2015

Sluneční brýle



Které Vám budou slušet?


Sluneční brýle už dávno nejsou jen praktickou ochranou očí, ale staly se i neopomenutelným módním doplňkem. Nevím, jak vám, ale přiznám se, že v létě se mi do líčení moc nechce, takže není nic jednoduššího, než si nasadit slušivé sluneční brýle a vyrazit do víru velkoměsta.:) Výběr padnoucích slunečních brýlí ale někdy nemusí být úplně snadný a podstatnou roli hraje tvar vašeho obličeje. Tak vám to dnes trochu přiblížím.

 

Výběr slunečních brýlí

Při výběru slunečních brýlí byste se měla především řídit kvalitní ochranou před UV zářením. Ale abych řekla pravdu, já osobně na to moc nehledím, je pro mě asi stále důležitější, jak mi brýle sluší, než ochrana očí. Ale určitě není nereálné spojit obojí. Od toho se pak samozřejmě odvíjí i cena brýlí, záleží na tom, kolik peněz chcete do brýlí investovat. Mám tu pro vás pár zásad, které by měly padnoucí brýle splňovat.

  1. Horní obruba brýlí by měla kopírovat obočí, ale neměla by ho výrazně přesahovat.
  2. Dolní obruba by měla dosahovat k lícním kostem.
  3. Brýle by neměly být výrazně širší než váš obličej.
  4. Důležitý je také tvar nosníku, který by měl co nejlépe kopírovat kořen vašeho nosu.
  5. Nezapomeňte na delší řasy, určitě se před koupí brýlí ujistěte, že vám nedosahují až na skla, což může být jinak dost nepříjemné.

 


Na brýle bych vám určitě doporučila obchody typu: New Yorker, C&A, H&M, F&F, Gate, Claire´s,  Kik, určitě zde pořídíte super stylové brýle, které sednou typu vašeho obličeje, za sympatické ceny.

Zdroj:  kosmetickétrendy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat