středa 27. května 2015

Svět plný barev:)


Blížící se léto nám přináší barvy i do našeho šatníku.Natáhněte tedy nějaký ten barevný kousek, ať už se jedná o jednobarevné džíny či vzorované šaty nebo tuniku, vykročte sebevědomě do ulic a uvidíte, jaký úspěch sklidíte.   
Pojďme vykročit společně, pojďme dodat šedým ulicím trochu barvy, přeci to, že máme pár kil navíc, neznamená, že budeme chodit jen v černé a šedivé? Vyrazte ven v barvách a s úsměvem na tváři a ukažte i vy svou krásu ženskosti. 

Pojďme dodat trochu odvahy i ostatním slečnám i dámám, pošlete mi fotky svých outfitů, jak krásně umíte nosit barvy?


Je dobře známo, že tmavá zeštíhluje, ano oblékněte tedy tmavou na problémové partie a na vaše přednosti zase naopak něco barevného, či světlejší odstíny.  Letos jsou velkým hitem květinové či zvířecí vzory, vsadila jsem tedy na květinové šaty, délka nad kolena, doplněná o letní kozačky a džízku, kterou já miluji. Květinové šaty jsou super, jak kratší, tak i maxi květované šaty jsou hitem, jsou pohodlné a veselé, určitě se jich nebojte. Rady odborníků „volte menší vzory“ jenže já mám ráda trochu extravagance a tak jsem volila větší.:) 
 
Další barevnou variantu Vám přináší Veronika, ta zvolila dlouhou jednobarevnou rudou sukni, doplněnou o tři různé vršky, bílá klasika, proužky a džízka.  Nebojte se kombinovat barvy. Super, děkuji za parádní outfit.










A jako třetí variantu na volnočasové aktivity jsem zvolila tygrované harémové kalhoty, které jsou nejen super pohodlné, ale i trendy doplněné o jednobarevné černé tričko, nezapomínám na doplňky, dnes mám šátek, který ladí se vzorem kalhot, jindy ho měním za náhrdelník. Boty jsem zvolila baleríny, a když zafouká, tak obléknu džízku či koženou bundičku. 







Barvy a barevné motivy vám samy o sobě dodají na sebevědomí a vy budete působit vesele, sexy a atraktivně.

Opět přidávám typy kam pro pár barevných kousků vyrazit. Budu ráda když i Vy mi zašlete své barevné outfity a podělíte se s ostatními o ně.


žlutý top F&F 469Kč vel.48, květinový top F&F 399Kč vel. 48, červený top F&F 599Kč vel. XL, modro zebrovaný top Bonprix 379Kč vel.54



Krásný sluníčkový den.




Zdroj: Pinterest.com











Žádné komentáře:

Okomentovat